Sprawę może załatwić wnioskodawca lub pełnomocnik w następujący sposób:
30 dni od daty złożenia wniosku
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Zespół ds. Rolnictwa, Ochrony Zwierząt, Łowiectwa i Rybactwa
92-326 Łódź, Aleje Piłsudskiego 100
III piętro, pok. 57, 58
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
Za wydanie decyzji | 82,00 zł |
Opłata za pełnomocnictwo | 17,00 zł |
Rachunek bankowy, na który należy dokonywać wpłat z tytułu opłaty skarbowej:
(tytuł wpłaty powinien precyzyjnie wskazywać sprawę, której dotyczy)
Urząd Miasta Łodzi Wydział Finansowy
ul. Sienkiewicza 5, 90-113 Łódź
Bank Pekao S.A. 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
Wpłat można dokonać przelewem lub osobiście w każdym urzędzie pocztowym albo dowolnym banku.
Stronie przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni od daty otrzymania decyzji
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013