Skargę lub wniosek może złożyć każda osoba fizyczna lub prawna, osobiście bądź przez pełnomocnika, w formie:
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak, niż w ciągu miesiąca. O sposobie załatwienia skargi lub wniosku zawiadamia się skarżącego/wnioskodawcę.
W przypadku niezałatwienia skargi lub wniosku w wyżej wymienionym terminie, organ zobowiązany jest do zawiadomienia skarżącego, podając przyczynę zwłoki, wskazując nowy termin załatwienia sprawy oraz pouczając o prawie do wniesienia ponaglenia.
Zarząd Lokali Miejskich
al. Tadeusza Kościuszki 47
90-514 Łódź
tel. +48 (42) 628-70-40
infolinia Zarządu Lokali Miejskich: +48 (42) 628-70-00
e-mail: zlm@zlm.lodz.pl
Telefonicznie: + 48(42) 628-70-04, +48 (42) 628-70-06
Pocztą elektroniczną: zlm@zlm.lodz.pl
Brak
Sklargi i wnioski można składać w ciągu całego roku.
Nie dotyczy
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013