Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności Zarządu Lokali Miejskich

Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy

Skargę lub wniosek może złożyć każda osoba fizyczna lub prawna, osobiście bądź przez pełnomocnika, w formie:

Informacje uzupełniające
  • Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) oraz adres skarżącego/wnioskodawcy.
  • Zalecane jest dołączenie kopii dokumentów istotnych w sprawie.
  • Skargi i wnioski, które nie zawierają powyższych danych, pozostawia się bez rozpatrzenia.
Skrócony opis procedury
Najważniejsze etapy realizacji procedury:

KROK 1

Złóż skargę lub wniosek

elektronicznie, w urzędzie, pocztą lub mailem

KROK 2

Czekaj na rozpatrzenie sprawy

Przydatne informacje
  • możliwość złożenia wniosku online
  • możliwość przesłania wniosku pocztą
  • złożenie wniosku nie wymaga umówienia się na wizytę
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak, niż w ciągu miesiąca. O sposobie załatwienia skargi lub wniosku zawiadamia się skarżącego/wnioskodawcę.

W przypadku niezałatwienia skargi lub wniosku w wyżej wymienionym terminie, organ zobowiązany jest do zawiadomienia skarżącego, podając przyczynę zwłoki, wskazując nowy termin załatwienia sprawy oraz pouczając o prawie do wniesienia ponaglenia.

Miejsce załatwienia

Zarząd Lokali Miejskich
al. Tadeusza Kościuszki 47
90-514 Łódź

tel. +48 (42) 628-70-40

infolinia Zarządu Lokali Miejskich: +48 (42) 628-70-00

e-mail: zlm@zlm.lodz.pl 

Umawianie/rezerwacja wizyty

Telefonicznie: + 48(42) 628-70-04, +48 (42) 628-70-06

Pocztą elektroniczną: zlm@zlm.lodz.pl 

Opłaty
Opłaty

Brak

Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
  • listownie:
    • Zarząd Lokali Miejskich
      al. Kościuszki 47
      90-514 Łódź
  • osobiście:
    • al. Kościuszki 47
  • pocztą elektroniczną: zlm@zlm.lodz.pl 
  • elektronicznie:
    • ePUAP
Termin składania dokumentów

Sklargi i wnioski można składać w ciągu całego roku.

Wymagane dokumenty
  • Skarga, wniosek
Pozostałe dokumenty
  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735, 1491, 2052)
  • rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. 2002 Nr 5, poz. 46)
Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Realizatorzy
  • Jednostka
    Zarząd Lokali Miejskich
    Komórka
    Wydział Kontroli i Skarg

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;