Przyjęcie wniosku najemcy lokalu/właściciela wyodrębnionego lokalu mieszkalnego/użytkowego w formie pisma, protokołu przyjęć, zgłoszenia drogą elektroniczną.
Przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego przez Miejskiego Administratora Nieruchomości o zasadność interwencji lub powiadomienie firmy administrującej nieruchomością wspólnoty mieszkaniowej wraz z zaleceniami.
Udzielenie odpowiedzi.
Jeżeli sprawa dotyczy np. skargi o nieprzestrzeganie regulaminu porządku domowego przez mieszkańców, a skarga dotyczy właściciela lokalu, przekazuje się sprawę do Zarządcy wspólnoty celem rozpatrzenia zgodnie z właściwością.
30 dni
Zarząd Lokali Miejskich
Wydział Nadzoru Właścicielskiego
Łódź, Al. T. Kościuszki 47
infolinia Zarządu Lokali Miejskich: +48 (42) 628-70-00
e-mail: zlm@zlm.lodz.pl
Rejon Obsługi Najemców Zasobu Obcego:
Łódź ul. Ciasna 19a
tel. +48 (42) 684-81-90
e-mail: ronzo@zlm.lodz.pl
Telefonicznie: +48 (42) 684-81-90
Brak
Wnioski można składać w ciągu całego roku
Od decyzji jest możliwość odwołania się do Kierownika jednostki RON ZO lub Dyrektora Zarządu Lokali Miejskich.
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013