Nadanie Odznaki "Za Zasługi dla Miasta Łodzi"

Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy
  1. Odznakę „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” nadaje Rada Miejska w Łodzi za działalność na rzecz Miasta, godną szczególnego uznania.
  2. Odznaka może być nadawana osobom fizycznym i organizacjom społecznym.
  3. Odznakę nadaje się na wniosek:
    • przewodniczącego Rady
    • komisji Rady
    • Prezydenta
    • instytucji naukowych lub organizacji społecznych szczebla co najmniej miejskiego
    • grupy co najmniej 10 radnych
  4. Wniosek powinien zawierać:
    • dane o kandydacie
    • opis zasług kandydata uzasadniający złożenie wniosku
    • pieczęć i podpis wnioskodawcy
    • zgodę kandydata
  5. wniosek dodatkowo musi  zawierać: nazwę, adres wnioskodawcy oraz podpis osoby uprawnionej do jego reprezentowania, a także aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru. Do wniosku mogą być załączone referencje i opinie innych podmiotów.
Skrócony opis procedury
Najważniejsze etapy realizacji procedury:

KROK 1

Złóż wniosek

wyłącznie w formie papierowej

KROK 2

Czekaj na informację

KROK 3

Czekaj na wręczenie Odznaki

podczas uroczystej sesji Rady Miejskiej w Łodzi

Przydatne informacje
  • brak możliwości złożenia wniosku drogą elektroniczną, wymagana jest forma papierowa
  • możliwość przesłania wniosku pocztą
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

Wnioski rozpatrywane są na sesjach Rady Miejskiej, w terminach zgodnych z ustalonym harmonogramem dostępnym na stronie UMŁ. Wręczenie Odznak odbywa się na uroczystej sesji Rady Miejskiej w Łodzi z okazji Święta Niepodległości (11 listopada); Święta Miasta (15 maja).

Miejsce załatwienia

Biuro Rady Miejskiej
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
pok. 136A, kancelaria Urzędu

Telefoniczna informacja Urzędu - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Opłaty
Opłaty

Brak

Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
  • listownie
    • Biuro Rady Miejskiej 
      90-926 Łódź,
      ul. Piotrkowska 104
  • osobiście
    • Piotrkowska 104, kancelaria
    • Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami)
Termin składania dokumentów
  • w edycji wiosennej – do 15 marca
  • w edycji jesiennej – do 11 września
Wymagane dokumenty
  • Wniosek o przyznanie Odznaki „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” wraz z oświadczeniem i informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
Tryb odwoławczy

Nie obowiązuje

Realizatorzy
  • Jednostka
    Urząd Miasta Łodzi
    Komórka
    Biuro Rady Miejskiej

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;