Każdemu przysługuje prawo dostępu do informacji publicznej. Podstawowym publikatorem informacji publicznej jest Biuletyn Informacji Publicznej (BIP). Informacja publiczna, która nie została udostępniona w BIP, jest udostępniana na wniosek.
KROK 1
Złóż wniosek lub zapytaj o informację
wniosek można złożyć w formie papierowej lub elektronicznej
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.
Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w ww. terminie, powiadamia się wnioskodawcę o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim informacja zostanie udostępniona, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Urząd Miasta Łodzi
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
e-mail: lckm@uml.lodz.pl
ESP: Elektroniczna Skrzynka Podawcza UMŁ
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Nie dotyczy
Jeżeli w wyniku udostępnienia informacji publicznej na wniosek, Urząd Miasta Łodzi poniesie dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę skazaną we wniosku, może zostać pobrana od wnioskodawcy opłata w wysokości odpowiadającej tym kosztom.
Do decyzji, o odmowie udostępnienia informacji publicznej, stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, z tym że:
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013