Posiadacz zwierzęcia/rząt zaliczanego/ych do płazów, gadów lub ssaków należących do gatunków podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa U.E. zobowiązany jest do zgłoszenia faktu nabycia/zbycia/zmiany danych do rejestru prowadzonego przez prezydenta/starostę właściwego według miejsca ich przetrzymywania lub prowadzenia hodowli.
Sprawa może zostać załatwiona przez wnioskodawcę lub pełnomocnika:
W przypadku braku wymaganych załączników wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Rejestr prowadzi prezydent/starosta właściwy według miejsca przetrzymywania lub prowadzenia hodowli zwierząt. O zbyciu, śmierci zwierzęcia lub zmianie danych należy zawiadomić UMŁ w terminie 14 dni od daty zaistnienia zdarzenia.
1 miesiąc, a w sprawach skomplikowanych do 2-óch miesięcy - zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego. (W przypadku uzupełnień termin może ulec wydłużeniu).
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Zespół ds. Rolnictwa, Ochrony Zwierząt, Łowiectwa i Rybactwa
92-326 Łódź, al. Piłsudskiego 100
pok. 57, 58
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
Wpis do rejestru | 26,00 zł |
Zaświadczenie o zmianie danych | 17,00 zł |
Zaświadczenie o wykreśleniu z rejestru | 17,00 zł |
Opłata za pełnomocnictwo | 17,00 zł |
Rachunek bankowy, na który należy dokonywać wpłat z tytułu opłaty skarbowej:
(tytuł wpłaty powinien precyzyjnie wskazywać sprawę, której dotyczy)
Urząd Miasta Łodzi Wydział Finansowy
ul. Sienkiewicza 5, 90-113 Łódź
Bank Pekao S.A. 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
Wpłat można dokonać przelewem lub osobiście w każdym urzędzie pocztowym albo dowolnym banku.
O nabyciu, zbyciu, śmierci zwierzęcia lub zmianie danych należy zawiadomić w terminie 14 dni od daty zaistnienia zdarzenia.
Nie dotyczy
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013