Wydawanie zezwoleń na prowadzenie na terenie Miasta Łodzi działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy

Wydawanie zezwoleń na prowadzenie na terenie Miasta Łodzi działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych. Zezwolenia wydawane są zainteresowanemu na pisemny wniosek lub elektroniczny wniosek ePUAP /s551nj3qkq/skrytka.

Skrócony opis procedury
Najważniejsze etapy realizacji procedury:

KROK 1

Przejdź do wymaganych dokumentów

Złóż wniosek i załączniki

elektronicznie, w Urzędzie, mailem, telefonicznie lub pocztą

KROK 2

Czekaj

KROK 3

Odbierz dokument

zezwolenie/uchylenie/zmiany danych firmy

Przydatne informacje
  • możliwość złożenia wniosku online
  • możliwość złożenia wniosku za pośrednictwem poczty elektronicznej
  • możliwość przesłania wniosku pocztą
  • sprawa możliwa do załatwienia przez telefon
  • wizyta w urzędzie wymaga umówienia się
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

30 dni

Miejsce załatwienia

Wydział Gospodarki Komunalnej
Oddział Gospodarki Odpadami
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
sekretariat pok. 112
pok. 104

Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Umawianie/rezerwacja wizyty

Przyjmowanie wniosków papierowych - wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty: www:https://wizyty.uml.lodz.pl/

Pocztą elektroniczną: sekretariat.wgk@uml.lodz.pl

Telefonicznie: +48 (42) 638-49-18, +48 (42) 638-48-80

Opłaty
Opłaty
Rodzaj opłaty Wysokość opłaty
wydanie zezwolenia 107,00 zł 
zmiana lub przedłużenie zezwolenia 53,50 zł
pełnomocnictwo (opłata nie dotyczy, gdy pełnomocnikiem jest wstępny, zstępny, rodzeństwo, jednostka budżetowa lub samorządowa) 17,00 zł


Wymienione opłaty skarbowe należy wpłacać na konto: Urząd Miasta Łodzi – Wydział Gospodarki Komunalnej:

50 1240 1037 1111 0011 0925 0073

Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
  • listownie:
    • Urząd Miasta Łodzi
      Wydział Gospodarki Komunalnej
      Piotrkowska 175
      90-447 Łódź
  • osobiście:
    • Piotrkowska 175
      90-447 Łódź
      pok. 109, pok. 104
  • telefonicznie: +48 (42) 638-49-18, + 48 (42) 638-48-80
  • pocztą elektroniczną: sekretariat.wgk@uml.lodz.pl
  • elektronicznie:
    • ePUAP
Termin składania dokumentów

Brak

Wymagane dokumenty
  • Wniosek
  • Oświadczenie
  • Pełnomocnictwo (przygotowane zgodnie z art. 33 KPA), jeżeli strona działa przez pełnomocnika
  • Dokument tożsamości wymieniony w pełnomocnictwie
  • Dowód wniesienia opłaty skarbowej - oryginał
Pozostałe dokumenty
  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
  • art. 7 ust. 1 pkt 2, 6 oraz art. 9 ust. 1, 1 aa,1 b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z późn. zm.)
Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi - za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od daty odebrania decyzji.

Realizatorzy
  • Jednostka
    Urząd Miasta Łodzi
    Komórka
    Wydział Gospodarki Komunalnej

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;