Podatek od nieruchomości:
Podatek rolny:
Podatek leśny:
Jeżeli zmiany te zgłaszane są w chwili złożenia wniosku prosimy o zaznaczenie tego faktu na wniosku w polu uwagi
do wniosku należy dołączyć dokumenty udowadniające następstwo prawne po spadkodawcy – służy temu postanowienie o stwierdzeniu nabycia spadku oraz akt poświadczenia dziedziczenia.
Możliwe jest przedstawienie dokumentów, które potwierdzą, że „prawdopodobnym jest”, iż wnioskodawca może być spadkobiercą – zobowiązuje to organ podatkowy do dokonania oceny złożonych dokumentów.
Organ podatkowy wydaje zaświadczenia bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku.
Wydział Finansowy
Oddział Księgowości Podatkowej
ul. Sienkiewicza 5, 90-113 Łódź
Podatek od nieruchomości
Osoby fizyczne: pok. 004 tel.: + 48 (42) 638-58-77
Osoby prawne: pok. 136 tel.: + 48 (42) 638-45-38
Podatek rolny/ leśny/ od środków transportowych
Osoby fizyczne oraz prawne: pok. 004 tel.: + 48 (42) 638-58-77
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Rejestracja wizyty przez Internet na stronie https://wizyty.uml.lodz.pl/
Opłata skarbowa:
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
od wydania zaświadczenia o niezaleganiu lub stwierdzającego stan zaległości | 21 zł |
od wydania zaświadczenia o płatnościach podatku | 17 zł |
w przypadku udzielenia pełnomocnictwa szczególnego PPS-1. |
17 zł |
Należną opłatę skarbową wpłać na rachunek bankowy Wydziału Finansowego UM Łodzi: Bank Pekao S.A. 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
Pamiętaj! Nie załatwisz sprawy przesyłając wniosek pocztą elektroniczną (e-mail)
Wnioski można składać w ciągu całego roku.
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013