Konsultacje społeczne na wniosek mieszkańców

Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy

Pobierz wniosek oraz listę poparcia ze strony https://uml.lodz.pl/konsultacje/wnioski-o-konsultacje-spoleczne/. Wypełnij wniosek o przeprowadzenie konsultacji społecznych oraz zbierz co najmniej 200 podpisów na liście poparcia ( imię, nazwisko, miejsce zamieszkania oraz podpis). Złóż wniosek w Urzędzie Miasta Łodzi. Poczekaj maksymalnie 30 dni od dnia złożenia wniosku na odpowiedź. Jeśli wniosek lub lista poparcia będą zawierały błędy, skontaktuje się z Tobą pracownik UMŁ celem uzupełnienia braków. Na poprawienie wniosku będziesz miał 7 dni.
Odpowiedz, wraz z uzasadnieniem, na wniosek o konsultacje społeczne umieszczana jest na stronie internetowej UMŁ. Jeśli wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie w odpowiedz podany zostanie planowany termin przeprowadzenia konsultacji społecznych.

Skrócony opis procedury
Najważniejsze etapy realizacji procedury:

KROK 1

Wypełnij wniosek

o uruchomienie konsultacji społecznych

KROK 2

Zbierz co najmniej 200 podpisów 

mieszkańców miasta Łodzi (imię, nazwisko, miejscowość, podpis)

KROK 3

Złóż wniosek i załączniki

w Urzędzie lub za pośrednictwem poczty

KROK 4

Czekaj

maksymalnie 30 dni od dnia złożenia wniosku na odpowiedź

KROK 5

Uzupełnij wniosek

jeśli wniosek zawiera błędy skontaktuje się z Tobą pracownik UMŁ

Przydatne informacje
  • do wniosku należy dołączyć listę poparcia
  • wizyta w urzędzie nie wymaga umówienia się
  • sprawa nie wymaga opłat
Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

30 dni.

Miejsce załatwienia

Biuro Aktywności Miejskiej
ul. Tuwima 10
90-003 Łódź

 
oraz merytoryczne komórki organizacyjne UMŁ albo miejskie jednostki organizacyjne właściwe ze względu na przedmiot konsultacji.

Umawianie/rezerwacja wizyty

Nie dotyczy

Opłaty
Opłaty

Brak

Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
  • listownie:
    • Biuro Aktywności Miejskiej
      ul. Tuwima 10
      90-003 Łódź
  • osobiście :
    • ul. Piotrkowska 104, kancelaria główna
    • ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami), urna
    • ul. Tuwima 10, Biuro Aktywności Miejskiej, sekretariat, III piętro
Termin składania dokumentów

Nie dotyczy

Wymagane dokumenty
  • Wniosek o przeprowadzenie konsultacji społecznych
  • Lista poparcia
Pozostałe dokumenty
  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna
Podstawa prawna
  • uchwała nr XXXI/1033/20 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 14 października 2020 r. zmieniająca uchwałę z dnia 19 lutego 2020 r. w sprawie wprowadzenia Zasad i trybu prowadzenia konsultacji społecznych w mieście Łodzi (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego 202/1636)
Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy
  • Jednostka
    Urząd Miasta Łodzi
    Komórka
    Biuro Aktywności Miejskiej

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;