Rozszerzenia uprawnienia diagnosty (zmiany uprawnienia) następuje na wniosek – wnioskodawca składa wniosek w kancelarii (parter) osobiście lub przez pełnomocnika.
Stosowną decyzję administracyjną wydaje starosta, właściwy ze względu na miejsce zamieszkania wnioskodawcy.
Jeżeli wniosek jest niekompletny pracownik merytoryczny wzywa wnioskodawcę do jego uzupełnienia, w terminie 7 dni pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania.
Do 30 dni
Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji
Oddział Nadzoru i Kontroli
91-433 Łódź, ul. Smugowa 26a i 30/32
pokój B-10
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Wizyta w urzędzie wymaga umówienia się za pośrednictwem strony internetowej: https://wizyty.uml.lodz.pl - (sprawy z grupy B)
Przypominamy, że:
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
Wydanie rozszerzonego (zmienionego) uprawnienia diagnosty | 10,00 zł |
Skarbowa (w przypadku pełnomocnictwa, opłata nie dotyczy sytuacji, gdy pełnomocnikiem jest małżonek, wstępny, zstępny, rodzeństwo, jednostka budżetowa lub samorządowa) | 17,00 zł |
nr konta bankowego do opłaty skarbowej: Bank Pekao S.A. nr 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
Opłatę należy wnieść kartą płatniczą lub gotówką bezpośrednio w Wydziale w kasie automatycznej, gotówką w oddziale Banku Pekao S.A. zlokalizowanym w budynku Wydziału lub przelewem na konto.
Wnioski można składać w ciągu całego roku
Odwołanie, w terminie 14 dni od otrzymania decyzji, do organu drugiej instancji tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego, Łódź ul. Piotrkowska 86, za pośrednictwem Wydziału Spraw Obywatelskich i Komunikacji.
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013