Złożenie wniosku wraz z wymaganymi dokumentami (osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem adresu elektronicznego).
Sprawę można załatwić osobiście lub przez pełnomocnika.
Niezwłocznie (art. 35 § 2 K.p.a.).
Wydział Urbanistyki i Architektury
Oddział Infrastruktury
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź
Telefony do pracowników:
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Telefonicznie: +48 (42) 638-54-40; +48 (42) 638-43-51
Pocztą elektroniczną: wuia@uml.lodz.pl
Zgodnie z załącznikiem do ustawy o opłacie skarbowej:
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
Przeniesienie decyzji | 90,00 zł |
Pełnomocnictwo | 17,00 zł |
Nr konta 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
Wnioski można składać w ciągu całego roku
Wojewoda Łódzki za pośrednictwem, działającego z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi, Dyrektora Wydziału Urbanistyki i Architektury w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013