Wydanie opinii o możliwości obsługi komunikacyjnej nieruchomości

Szczegółowy opis procedury
Sposób załatwienia sprawy

Inwestor (właściciel lub użytkownik nieruchomości przyległej do drogi publicznej lub do działki, na której zlokalizowana jest droga wewnętrzna) lub jego pełnomocnik występuje z wnioskiem o wydanie opinii o możliwości obsługi komunikacyjnej nieruchomości. Opinia jest wydawana zgodnie z wnioskiem.

Termin i miejsce załatwienia sprawy
Termin realizacji

30 dni

Miejsce załatwienia

Wydział Uzgodnień Infrastruktury Niedrogowej w Zarządzie Dróg i Transportu
90-002 Łódź, ul. Tuwima 36

Składanie wniosków - kancelaria Centrum Usług Wspólnych, ul. Piotrkowska 171/173, ul. Tuwima 36
Procedowanie spraw - pok. 3.4, 3.5, 3.11, 3.12, ul. ul. Tuwima 36

Naczelnik Wydziału - pok. 3.12, ul. Tuwima 36
Zastępca Naczelnika - pok. 3.5, ul. Tuwima 36

Telefony:

+48 (42) 272-63-20
+48 (42) 638-49-70
+48 (42) 272-67-16
+48 (42) 272-64-90
+48 (42) 272-67-15

Opłaty
Opłaty

Wydanie opinii nie jest postępowaniem administracyjnym, opłaty skarbowej za pełnomocnictwo nie wnosi się.

Dokumenty
Wymagane dokumenty
  • Wniosek o wydanie opinii o możliwości obsługi komunikacyjnej nieruchomości
druk do pobrania
Szablon   

formularz elektroniczny (ePUAP)

Formularz   
  • Pełnomocnictwo (w przypadku działania przez pełnomocnika)
Podstawa prawna
Podstawa prawna
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000)
Tryb odwoławczy

Według Kodeksu postępowania administracyjnego

Realizatorzy
  • Jednostka
    Zarząd Dróg i Transportu
    Komórka
    Wydział Uzgodnień Infrastruktury Niedrogowej

Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

;