- Strona główna
- FAQ
FAQ
Co to jest Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami?
Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami to miejsce bezpośredniej obsługi mieszkańców zlokalizowane w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 110, czynne w poniedziałki, środy, czwartki i piątki od godz. 9.00 do godz. 16.00; we wtorki od godz. 9.00 do godz. 17.00.
Co można załatwić w sali obsługi Łódzkiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami?
W sali obsługi można:
- uzyskać informację i pomoc w wypełnieniu dokumentów,
- złożyć wnioski, pisma, dokumenty skierowane do każdej komórki organizacyjnej UMŁ,
- potwierdzić, przedłużyć lub unieważnić profil zaufany ePUAP,
- otrzymać identyfikator typu „M", „S", „T", "R" upoważniający do wjazdu na ul. Piotrkowską,
- zgłosić interwencję,
- skorzystać z dostępu do aktualnych przepisów prawnych,
- złożyć wniosek i otrzymać Łódzką Kartę Dużej Rodziny,
- złożyć i otrzymać Kartę Dużej Rodziny - ogólnopolską,
- złożyć wniosek i otrzymać Miejską Kartę Seniora,
- otrzymać Pudełko Życia,
- otrzymać bezpłatne woreczki na psie nieczystości,
- zapłacić podatki lokalne oraz inne rachunki w punkcie bankowym.
Co można załatwić dzwoniąc do Call Center Urzędu Miasta Łodzi?
W Call Center można uzyskać informację o sposobie realizowania procedur przez Urząd Miasta Łodzi i miejskie jednostki organizacyjne Urzędu, które zostały włączone do obsługi informacyjnej, a także zgłosić interwencję.
Czy możliwe jest zgłoszenie problemu bez przychodzenia do sali obsługi?
Tak. Interwencję można zgłosić:
- telefonicznie, korzystając z numeru (42) 638-44-44,
- pocztą elektroniczną, wysyłając wiadomość na adres lckm@uml.lodz.pl,
- wysyłając formularz elektroniczny udostępniony na elektronicznej platformie usług publicznych ePUAP (dotyczy wybranych usług),
- wysyłając zgłoszenie korzystając z formularza udostępnionego na portalu Łódzkiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami,
- wysyłając faks na numer (42) 272-60-01,
- bezpośrednio w punktach informacyjnych Urzędu.
Co to jest Baza Wiedzy?
Baza Wiedzy to podstawowy dział portalu Łódzkiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami. Zawiera zbiór opisów procedur realizowanych przez Urząd Miasta Łodzi i wybrane miejskie jednostki organizacyjne.
Jakie miejskie jednostki organizacyjne są włączone do Bazy Wiedzy?
W Bazie Wiedzy są udostępnione opisy procedur realizowane przez następujące miejskie jednostki organizacyjne:
- Centrum Świadczeń Socjalnych w Łodzi
- Łódzki Ośrodek Geodezji,
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi,
- Miejski Zespół Żłobków w Łodzi,
- Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi,
- Schronisko dla Zwierząt w Łodzi,
- Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi,
- Zarząd Gospodarowania Odpadami w Łodzi,
- Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi,
- Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi.
Jak wyszukać opis procedury?
Opis procedury można odnaleźć wpisując w pole „Przeszukaj Bazę Wiedzy” wyszukiwarki umieszczonej na stronie głównej portalu lub bezpośrednio na stronie Bazy Wiedzy dowolnego słowa, które jest związane ze sprawą, którą chcesz załatwić.
Na stronie Bazy Wiedzy można także wyszukiwać procedury zawężając obszar przeszukiwania wybierając:
- jednostkę lub komórkę,
- kategorię.
Jakie są zasady korzystania z portalu Łódzkiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami?
Zasady korzystania z portalu określa regulamin.