Oględziny lokali/nieruchomości umawiane są telefonicznie bądź drogą elektroniczną z najemcą/administratorem nieruchomości.
30 dni
Zarząd Lokali Miejskich
90-514 Łódź, al. T. Kościuszki 47
infolinia Zarządu Lokali Miejskich: +48 (42) 628-70-00
e-mail: zlm@zlm.lodz.pl
Telefonicznie: +48 42 628 70 00
Brak
Wnioski można składać w ciągu całego roku.
ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.)
rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065)
Petent zawsze może odwołać się do Dyrektora w ustawowym terminie - w przeciągu miesiąca.
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013