wpłynięcie wniosku o dokonanie zamiany lub wszczęcie postępowania z urzędu,
analiza z punktu widzenia zasadności dokonania zamiany nieruchomości przez Skarb Państwa; analiza stanu prawnego nieruchomości z punktu widzenia możliwości dokonania zamiany (wykluczenie obowiązku zwrotu nieruchomości wywłaszczonej na rzecz dawnych właścicieli, wykluczenie istnienia postępowań administracyjnych i sądowych dotyczących tytułu własności Skarbu Państwa),
ustalenie i wskazanie nieruchomości zamiennych z zasobu Skarbu Państwa,
wystąpienie do merytorycznie właściwych Wydziałów UMŁ i jednostek o wydanie opinii o możliwości dokonania zamiany (istnienia przeciwwskazań), z punktu widzenia zadań realizowanych przez te jednostki i zamierzeń inwestycyjnych Miasta,
po uzyskaniu pozytywnych opinii – zlecenie sporządzenia operatu szacunkowego określającego wartość zamiennych nieruchomości, wystąpienie do Wojewody Łódzkiego o wyrażenie zgody na dokonanie zamiany nieruchomości,
po uzyskaniu zarządzenia Wojewody wyrażającego zgodę, przygotowanie i podpisanie pomiędzy SP i wnioskodawcą/właścicielem nieruchomości do pozyskania w drodze zamiany, protokołu z rokowań, stanowiącego podstawę do zawarcia umowy zamiany w formie aktu notarialnego,
zawarcie umowy zamiany nieruchomości w formie aktu notarialnego.
do 6 miesięcy
Wydział Dysponowania Mieniem
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
III piętro, pok. 351
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Brak
Brak
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013