Złożenie pisma wszczynającego sprawę - wniosek właściciela lub użytkownika nieruchomości przyległej do drogi publicznej lub do działki, na której zlokalizowana jest droga wewnętrzna lub pełnomocnika o uzgodnienie lokalizacji lub przebudowy zjazdu z drogi publicznej lub dojazdu z działki, na której zlokalizowana jest droga wewnętrzna.
30 dni
Wydział Uzgodnień Infrastruktury Niedrogowej w Zarządzie Dróg i Transportu
90-002 Łódź, ul. Tuwima 36
Składanie wniosków - kancelaria, ul. Piotrkowska 171/173 (parter, wejście z ulicy obok głównego wejścia) oraz ul. Tuwima 36
Procedowanie spraw - pok. 3.4, 3.5, 3.11, 3.12, ul. Tuwima 36
Naczelnik Wydziału - pok. 3.12, ul. Tuwima 36
Zastępca Naczelnika - pok. 3.5, ul. Tuwima 36
Telefony:
+48 (42) 272-63-20
+48 (42) 638-49-70
+48 (42) 272-67-16
+48 (42) 272-64-90
+48 (42) 272-67-15
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
Decyzja (zwolnione z opłat są decyzje na zjazdy dla celów mieszkaniowych) | 82,00 zł |
Pełnomocnictwo (opłata nie dotyczy, gdy pełnomocnikiem jest wstępny, zstępny, rodzeństwo, jednostka budżetowa lub samorządowa lub gdy sprawa dotyczy działki, na której zlokalizowana jest droga wewnętrzna) | 17,00 zł |
Numer konta bankowego do opłaty skarbowej:
Pekao S.A oddział w Warszawie, 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073, Urząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź.
wg Kodeksu postępowania administracyjnego
Projekt nr WND-RPLD.04.02.00-00-015/09 “Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013